H'ART Museum

  • Loctie en omgeving
    Aan de gracht & Aan het water
  • Capaciteit
    3-800 personen
  • Sfeer en uitstraling
    Hotel Chic & Modern design
  • 9 ruimtes

Over

H'ART Museum is gevestigd in het bruisende hart van Amsterdam met prachtig uitzicht op de Amstel. Sinds 1683 functioneerde het gebouw als vrouwen tehuis, nu schitteren er prachtige kunstcollecties. Een zeventiende-eeuws gebouw -een rijksmonument- met haar vier zalen, dé perfecte plek voor al uw zakelijke en particuliere evenementen. 

Of u nu een bijeenkomst organiseert voor 10 of 300 gasten of een vergadering, congres, feestelijk diner of walking dinner wilt organiseren, het H’ART Museum biedt u de mogelijkheden. 

Centrale ligging
Met haar centrale ligging is H’ART Museum uitstekend bereikbaar. Vanaf Schiphol is H'ART Museum binnen 30 minuten bereikbaar. Daarnaast is er voldoende parkeergelegenheid op loopafstand en ligt metrostation Waterlooplein op minder dan 5 minuten lopen. Liever met de boot komen? Aanmeren voor de deur is mogelijk! Via de Ossenpoort, de museumentree, betreedt u de groene binnentuin, een oase van rust in het bruisende centrum van Amsterdam. 

Full service 
Onze kracht is ons oog voor detail en next-level gastvrijheid. Van uw evenement maken wij graag, vol passie en toewijding een succes. Zo bent u ontzorgd en kunt u genieten van een evenement op topniveau en ultiem vakmanschap.

Museum mogelijkheden
H'ART Museum is natuurlijk veel meer dan enkel een evenementen locatie. Combineer uw evenement met een rondleiding door de tentoonstelling (die elk halfjaar wisselt), een teken- of schilderworkshop of een activiteit in de binnentuin. Graag een korte introductie over H'ART Museum tijdens uw bijeenkomst? Onze directie ontvangt uw gasten graag met een persoonlijk welkomstwoord.

Maak van uw event een unieke belevenis en ervaar dat kunst, cultuur, gastronomie en gastvrijheid prachtig samenkomen in het H’ART Museum. Neem contact op en ontdek de perfecte locatie voor uw gelegenheid.


Fotografie: Janiek Dam, Jorgen Koopmans, Herman van Heusden, Luuk Kramer, Marcus Koppen, Renee Koudstaal

Faciliteiten

Uitstekend voor

  • 1-op-1 sessies
  • 21 diner
  • Babyshower
  • Barbecue
  • Bedrijfsfeest
  • Bedrijfsfestival
  • Beurs
  • Borrel

Algemene faciliteiten

  • Binnenplaats
  • Buitenruimte(n)
  • Hotels op loopafstand
  • Lift aanwezig voor alle verdiepingen
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Rolstoeltoegankelijk toilet
  • Tuin

Culinaire mogelijkheden

  • Barbecue mogelijk
  • Gastronomisch niveau
  • Private dining mogelijk
  • Restaurant aanwezig

Technische faciliteiten

  • Basis AV-set
  • Bekabeld internet mogelijk
  • Externe AV-specialist mogelijk
  • Plug & play
  • Professioneel licht
  • Technisch expert op locatie
  • WiFi

Entertainment

  • Band toegestaan
  • DJ toegestaan
  • Microfoons aanwezig
  • Plug & play installatie voor live muziek aanwezig
  • Podium aanwezig

Overige faciliteiten

  • Aanmeren op locatie mogelijk
  • Niet beschikbaar:Auto's kunnen naar binnen
  • Bereikbaar per watertaxi
  • Eigen parkeergelegenheid - 5 parkeerplaatsen aanwezig op de locatie
  • Hotels in de buurt op 5 minuten loopafstand
  • Niet beschikbaar:Mobiele laadpalen beschikbaar op aanvraag
  • Parkeren in nabije omgeving mogelijk
  • Niet beschikbaar:Shuttle service beschikbaar

Bestanden

1.png
Maud Smithuis Sales & Events Manager
  • Direct in contact met de locatie!
  • Geen extra kosten
1.png
Maud Smithuis Sales & Events Manager
  • Direct in contact met de locatie!
  • Geen extra kosten

Binnenruimtes

Auditorium

Capaciteit
10 tot 450 personen

Grand Café

Capaciteit
40 tot 500 personen

Kerkzaal

Capaciteit
1 tot 250 personen

Washington

Capaciteit
tot 50 personen

Londen

Capaciteit
tot 30 personen

Parijs

Capaciteit
tot 28 personen

Regentenkamer

Capaciteit
1 tot 50 personen

Regentessekamer

Capaciteit
1 tot 50 personen

Buitenruimtes

Binnentuin

Capaciteit
1 tot 800 personen

9.1 (2 beoordelingen)

Bekijk alle beoordelingen

De totaalscore wordt gebaseerd op meerdere bronnen. Dit kan afwijken van de getoonde beoordelingen.

  • Uitstraling
    9.5(2)
  • Eten en Drinken
    9.5(2)
  • Locatie
    9.5(2)
  • Prijs/Kwaliteit
    9.0(2)
  • Parkeren
    7.0(1)
  • Service
    10.0(1)
  • Offertetraject
    9.0(1)

Foto's van bezoekers

IMG_3035.JPG
IMG_3032.JPG
Fleur
10

Oog voor details.

Echt top geregeld. Met alles meedenken en wordt snel opgepakt. Oog voor details waardoor we een super tweedaags event hebben kunnen neerzetten.

Amy
8.5

Hele fijne samenwerking en oog voor details

Super tevreden over de samenwerking, alles ging erg vlot en Thijn heeft enorm geholpen om een top event neer te zetten, dank! Op de dag zelf verliep het vrijwel vlekkeloos, zeker oog voor details.

Locatie en omgeving

Vraag & antwoord

Hier vind je praktische informatie over de locatie.