H'ART Museum

  • Lage und Umgebung
    An der Gracht & Am Wasser
  • Kapazität
    3-800 Personen
  • Ambiente
    Hotel Chic & Modernes Design
  • 9 Räume

Über

H'ART Museum is gevestigd in het bruisende hart van Amsterdam met prachtig uitzicht op de Amstel. Sinds 1683 functioneerde het gebouw als vrouwen tehuis, nu schitteren er prachtige kunstcollecties. Een zeventiende-eeuws gebouw -een rijksmonument- met haar vier zalen, dé perfecte plek voor al uw zakelijke en particuliere evenementen. 

Of u nu een bijeenkomst organiseert voor 10 of 300 gasten of een vergadering, congres, feestelijk diner of walking dinner wilt organiseren, het H’ART Museum biedt u de mogelijkheden. 

Centrale ligging
Met haar centrale ligging is H’ART Museum uitstekend bereikbaar. Vanaf Schiphol is H'ART Museum binnen 30 minuten bereikbaar. Daarnaast is er voldoende parkeergelegenheid op loopafstand en ligt metrostation Waterlooplein op minder dan 5 minuten lopen. Liever met de boot komen? Aanmeren voor de deur is mogelijk! Via de Ossenpoort, de museumentree, betreedt u de groene binnentuin, een oase van rust in het bruisende centrum van Amsterdam. 

Full service 
Onze kracht is ons oog voor detail en next-level gastvrijheid. Van uw evenement maken wij graag, vol passie en toewijding een succes. Zo bent u ontzorgd en kunt u genieten van een evenement op topniveau en ultiem vakmanschap.

Museum mogelijkheden
H'ART Museum is natuurlijk veel meer dan enkel een evenementen locatie. Combineer uw evenement met een rondleiding door de tentoonstelling (die elk halfjaar wisselt), een teken- of schilderworkshop of een activiteit in de binnentuin. Graag een korte introductie over H'ART Museum tijdens uw bijeenkomst? Onze directie ontvangt uw gasten graag met een persoonlijk welkomstwoord.

Maak van uw event een unieke belevenis en ervaar dat kunst, cultuur, gastronomie en gastvrijheid prachtig samenkomen in het H’ART Museum. Neem contact op en ontdek de perfecte locatie voor uw gelegenheid.


Fotografie: Janiek Dam, Jorgen Koopmans, Herman van Heusden, Luuk Kramer, Marcus Koppen, Renee Koudstaal

Einrichtungen

Geeignet für

  • 21 Dinner-Party (21. Geburtstag)
  • Abendessen
  • Ausstellung
  • Babyshower
  • Beförderungsparty
  • Besprechung
  • Brainstorming-Session
  • Brunch

Allgemeine Einrichtungen

  • Außenbereich(e)
  • Fahrstuhl auf allen Etagen verfügbar
  • Garten
  • Hotels in Fußnähe
  • Innenhof
  • Rollstuhlgerecht
  • Rollstuhlgerechtes WC

Kulinarische Optionen

  • Gastronomisches Niveau
  • Grillmöglichkeit
  • Private Dining möglich
  • Restaurant vorhanden

Technische Einrichtungen

  • Basis AV-System
  • Externer AV-Experte möglich
  • Kabelgebundener Internetzugang möglich
  • Plug and Play
  • Professionelle Beleuchtung
  • Technischer Experte vor Ort
  • WLAN

Unterhaltung

  • Band erlaubt
  • Bühne vorhanden
  • DJ erlaubt
  • Mikrofone verfügbar
  • Plug-and-Play-System für Live-Musik verfügbar

Weitere Einrichtungen

  • Anlegen vor Ort möglich
  • Nicht verfügbar:Autos können reingefahren werden
  • Erreichbar mit dem Wassertaxi
  • Hotels in der Nähe within 5 minutes walking distance
  • Lastwagen können hineingefahren werden
  • Nicht verfügbar:Mobile Ladestationen verfügbar auf Anfrage
  • Parken in der Nähe möglich
  • Privater Parkplatz - 5 parking spaces on site

Dateien

1.png
Maud Smithuis Sales & Events Manager
  • Direkter Kontakt mit der Location!
  • Keine zusätzlichen Kosten
1.png
Maud Smithuis Sales & Events Manager
  • Direkter Kontakt mit der Location!
  • Keine zusätzlichen Kosten

Innenbereiche

Auditorium

Kapazität
10 bis 450 Personen

Grand Café

Kapazität
40 bis 500 Personen

Kerkzaal

Kapazität
1 bis 250 Personen

Washington

Kapazität
Bis zu 50 Personen

Londen

Kapazität
Bis zu 30 Personen

Parijs

Kapazität
Bis zu 28 Personen

Regentenkamer

Kapazität
1 bis 50 Personen

Regentessekamer

Kapazität
1 bis 50 Personen

Außenbereiche

Binnentuin

Kapazität
1 bis 800 Personen

9.1 (2 Bewertungen)

Alle Bewertungen anzeigen

Die Gesamtbewertung basiert auf mehreren Quellen und kann von den angezeigten Bewertungen abweichen.

  • Aussehen
    9.5(2)
  • Essen & Getränke
    9.5(2)
  • Ort
    9.5(2)
  • Preis/Qualität
    9.0(2)
  • Parken
    7.0(1)
  • Service
    10.0(1)
  • Angebotsverfahren
    9.0(1)

Fotos von Besuchern

IMG_3035.JPG
IMG_3032.JPG
Fleur
10

Oog voor details.

Echt top geregeld. Met alles meedenken en wordt snel opgepakt. Oog voor details waardoor we een super tweedaags event hebben kunnen neerzetten.

Amy
8.5

Hele fijne samenwerking en oog voor details

Super tevreden over de samenwerking, alles ging erg vlot en Thijn heeft enorm geholpen om een top event neer te zetten, dank! Op de dag zelf verliep het vrijwel vlekkeloos, zeker oog voor details.

Location und Umgebung