PHIL Haarlem
- Lage und UmgebungPer Wassertaxi erreichbar & Stadtzentrum
- Kapazität75-1200 Personen
- AmbienteKlassisch & Modernes Design
- 13 Räume
Teil von
Über
Evenementenlocatie hartje Haarlem
* eigentijds muziekhuis * cultureel erfgoed * wowfactor bij binnenkomst * 2 podia met zaalcapaciteit 1.150 en 408 * 2 ruime foyers * 4 prachtige subzalen * 2 boardrooms * techniek in huis * goede externe cateraars * duurzaamheid voorop * 15 minuten vanaf Schiphol en Amsterdam * voldoende hotels en parkeergarages in nabije omgeving * loopafstand station *
PHIL congressen en evenementen (75 tot 1.200 personen)
Hartje Haarlem ligt op loopafstand van het Centraal Station een muziek- en evenementenlocatie met karakter: de PHIL (voorheen Philharmonie). Hier is veel mogelijk, van intieme bijeenkomsten vanaf 75 personen tot meerdaagse congressen in een van de twee grote zalen (capaciteit 408 & 1.150).
Dé locatie in Haarlem met karakter
Een wow-gevoel als je binnenkomt. Achter de historische gevel proef je direct de warme sfeer die zo kenmerkend is voor een historisch gebouw. Maar door de moderne architectuur heeft het gebouw toch een hele eigentijdse uitstraling.
Prachtige zalen en foyers
De Grote Zaal is imponerend, groots en doordat de vloer genivelleerd kan worden en de stoelen eruit kunnen bijzonder flexibel. De Kleine Zaal heeft een verrassend warme ambiance, het is de favoriet van iedere spreker. De vier historische subzalen ademen een rijke historie en vormen een mooi samenspel tussen klassieke en moderne elementen. De centrale ontmoetingsplek zijn twee ruimte foyers, waarbij de 150-jaar oude buitenmuren robuust afsteken tegen moderne materialen zoals glas en staal.
Voor alle type evenementen
De PHIL is een uniek decor voor ieder congres of evenement. Voor iedere bijeenkomst hebben wij een passende ruimte, elk met hun eigen, specifieke karakter. Ze zijn individueel te boeken, maar ook in combinatie met elkaar. Omdat wij een concertlocatie zijn, hebben wij alle technische materialen in huis en zijn de technici bij ons in dienst. Ons vaste team horecamedewerkers werkt altijd heel fijn samen met onze vaste externe cateraar Vineyard Catering, maar ook een andere cateraar van jouw voorkeur is hier welkom. Kom eens kijken in onze prachtige evenementenlocatie voor jouw congres, presentatie, show, feest of diner van 75 tot 1.150 personen.
Einrichtungen
Geeignet für
- Abendessen
- Ausstellung
- Beförderungsparty
- Besprechung
- Brainstorming-Session
- Brunch
- Empfänge
- Firmenfeier
Allgemeine Einrichtungen
- Auditorium
- Exklusiv mietbar
- Fahrstuhl auf allen Etagen verfügbar
- Hotels in Fußnähe
- Rollstuhlgerecht
- Rollstuhlgerechtes WC
Kulinarische Optionen
- Eigenes Catering möglich
- Externer Caterer möglich
- Private Dining möglich
Nachhaltigkeit
- Energieneutral
- LED-Beleuchtung
- Lokales Catering
- Mülltrennung
- Solarmodule
- Wärmerückgewinnungssystem (WRG)
Technische Einrichtungen
- Basis AV-System
- Kabelgebundener Internetzugang möglich
- LED-Beleuchtung nach farblichem Wunsch
- Professionelle Beleuchtung
- Technischer Experte vor Ort
- WLAN
Unterhaltung
- Band erlaubt
- Bühne vorhanden
- DJ erlaubt
- Nicht verfügbar:Lautstärkebegrenzung für Innenräume
- Mikrofone verfügbar
- Nicht verfügbar:Party draußen möglich
- Party drinnen möglich bis 00:00
- Vollständiges DJ-Setup verfügbar
Weitere Einrichtungen
- Anlegen vor Ort möglich
- Nicht verfügbar:Autos können einfahren
- Erreichbar mit dem Wassertaxi
- Hunde erlaubt
- Nicht verfügbar:Ladestationen für Elektroautos
- Lastwagen können einfahren
- Nicht verfügbar:Mobile Ladestationen verfügbar auf Anfrage
- Nahegelegene Hotels in 1 Minuten Fußweg
Innenbereiche
Bewertungen
Es gibt noch keine Bewertungen für diese Location. Seien Sie der Erste, der eine Bewertung abgibt, wenn Sie Erfahrung mit dieser Location haben.