Oranjerie Hydepark

  • Location and surroundings
    Wooded area & In the woods
  • Capacity
    30-150 persons
  • Atmosphere and appearance
    Classic & Contemporary design
  • 4 spaces

About

Oranjerie Hydepark is gelegen op landgoed Hydepark, tussen Doorn en Driebergen.

Jouw evenement op een landgoed
Kom tot de beste ideeën in deze oase van rust. Oranjerie Hydepark bevindt zich namelijk op een prachtig landgoed, middenin de natuur. Met een grote zaal, drie luxe vergaderruimtes en gratis parkeerplekken is dit de perfecte evenementenlocatie.

Centraal gelegen en rustgevend
In het hart van Nederland, tussen bomen en op een uitgestrekt landgoed. Bij Oranjerie Hydepark ervaar je alle rust en ruimte die je nodig hebt om nieuwe ideeën op te doen en goede besluiten te nemen. Het uitzicht op de sierlijke parktuin is indrukwekkend en het omliggende bos leent zich goed voor een ontspannende wandeling. Het foodteam zorgt uiteraard goed voor de gasten met (h)eerlijke en duurzame gerechten.

Alle ruimte voor vergaderingen en zakelijke evenementen
Ontvang gasten in de Oranjekas en begin daarna het evenement met alle gasten bij elkaar in de plenaire zaal die geschikt is voor groepen tot 100 personen. Wil je een podium voor je sprekers of schermen om presentaties of video’s te vertonen?  We zorgen dat het voor je klaar staat. De drie luxe vergaderruimtes beschikken over alle faciliteiten die nodig zijn om in een besloten setting te vergaderen. Voor grotere groepen hebben we de beschikking over acht conferentiezalen elders op het landgoed.

Goed bereikbaar vanuit heel Nederland
Het is vanaf de A12 enkele minuten rijden naar Oranjerie Hydepark. Gasten kunnen gratis parkeren op de ruime parkeerplaats met laadpalen voor elektrische auto’s. Overnachten op het landgoed? Op loopafstand van de Oranjerie vind je een hotel met 24 kamers.

Contact
Voor meer informatie of een offerte aanvraag neem contact met ons op via de mail, telefonisch of vul het informatieformulier in.

Facilities

Suitable for

  • 1-on-1 sessions
  • Anniversary
  • Barbecue
  • Birthday party
  • Brainstorming session
  • Brunch
  • Ceremony
  • Company party

General facilities

  • Exclusively for rent
  • Garden
  • Terrace
  • Wheelchair accessible
  • Wheelchair accessible toilet
  • hotels within walking distance

Culinary options

  • Barbecue possible
  • Private dining possible

Sustainability

  • Electric charging stations
  • Food waste is prevented
  • Local catering
  • Plastic, paper and glass are collected separately
  • Seasonal catering

Technical facilities

  • Basic AV set
  • Plug-and-play
  • Technical expert on site
  • WiFi
  • Wired internet access possible

Entertainment

  • Background music outside allowed until 23:30
  • DJ Allowed
  • Microphones available
  • Music band allowed
  • Party inside possible until 23:30
  • Unavailable:Party outside possible
  • Plug and play system for live music available
  • Sound limit

Other facilities

  • Unavailable:Accessible by water taxi
  • Unavailable:Cars can be driven inside
  • Charging stations for electric cars - 10 charging stations available
  • Dogs allowed
  • Hotels nearby within 15 minutes walking distance
  • Unavailable:Mobile charging stations available on request
  • Unavailable:Mooring on site possible
  • Parking nearby possible
Next Venue Portretten 2024 Maud.jpg
Maud BosAccountmanager
  • Direct contact with the venue!
  • No extra costs
Next Venue Portretten 2024 Maud.jpg
Maud BosAccountmanager
  • Direct contact with the venue!
  • No extra costs

Indoor Spaces

Oranjekas

Surface
86 m2
Capacity
Up to 150 people

Palmenkas

Surface
109 m2
Capacity
Up to 150 people

Rotstuin

Surface
28 m2
Capacity
Up to 25 people

Subruimte

Surface
20 m2
Capacity
Up to 10 people

9.6 (6 reviews)

View all reviews

The overall score is based on multiple sources. This may differ from the reviews shown.

  • Appearance
    9.8(6)
  • Tendering process
    9.3(6)
  • Parking
    10.0(6)
  • Location
    9.5(6)
  • Food & Drinks
    9.5(2)
  • Price/Quality
    9.5(6)
  • Service
    9.5(4)
Vienna
9.5

Last minute wedding

Binnen een maand (spontane bruiloft) alles tot in detail geregeld door Miranda. Een prachtige locatie voor receptie met directe familie (40 personen). Gezien onze Engelse achtergrond was deze plek extra speciaal en onze manier om iedereen mee te transporteren naar 'Hyde Park' - inclusief een geweldige high tea en borrel.

Ercan
9.8

Fairytale wedding

Wij hebben op 15 september 2023 onze bruiloft gehouden bij Oranjerie Hydepark. Miranda (locatie manager) heeft vanaf het begin goed meegedacht bij de organisatie van onze bruiloft. Tijdens de bruiloft heeft Taco (de event manager) en zijn team gezorgd voor de perfecte uitvoering. Tenslotte wil ik de unieke locatie uitlichten. Alle gasten waren enorm verbaasd dat er zo een prachtig gebouw in de natuur beschikbaar was!

Location and surroundings