PHIL Haarlem
- Loctie en omgevingBereikbaar per watertaxi & Hartje centrum
- Capaciteit75-1200 personen
- Sfeer en uitstralingKlassiek & Modern design
- 13 ruimtes
Onderdeel van
Over
Evenementenlocatie hartje Haarlem
* eigentijds muziekhuis * cultureel erfgoed * wowfactor bij binnenkomst * 2 podia met zaalcapaciteit 1.150 en 408 * 2 ruime foyers * 4 prachtige subzalen * 2 boardrooms * techniek in huis * goede externe cateraars * duurzaamheid voorop * 15 minuten vanaf Schiphol en Amsterdam * voldoende hotels en parkeergarages in nabije omgeving * loopafstand station *
PHIL congressen en evenementen (75 tot 1.200 personen)
Hartje Haarlem ligt op loopafstand van het Centraal Station een muziek- en evenementenlocatie met karakter: de PHIL (voorheen Philharmonie). Hier is veel mogelijk, van intieme bijeenkomsten vanaf 75 personen tot meerdaagse congressen in een van de twee grote zalen (capaciteit 408 & 1.150).
Dé locatie in Haarlem met karakter
Een wow-gevoel als je binnenkomt. Achter de historische gevel proef je direct de warme sfeer die zo kenmerkend is voor een historisch gebouw. Maar door de moderne architectuur heeft het gebouw toch een hele eigentijdse uitstraling.
Prachtige zalen en foyers
De Grote Zaal is imponerend, groots en doordat de vloer genivelleerd kan worden en de stoelen eruit kunnen bijzonder flexibel. De Kleine Zaal heeft een verrassend warme ambiance, het is de favoriet van iedere spreker. De vier historische subzalen ademen een rijke historie en vormen een mooi samenspel tussen klassieke en moderne elementen. De centrale ontmoetingsplek zijn twee ruimte foyers, waarbij de 150-jaar oude buitenmuren robuust afsteken tegen moderne materialen zoals glas en staal.
Voor alle type evenementen
De PHIL is een uniek decor voor ieder congres of evenement. Voor iedere bijeenkomst hebben wij een passende ruimte, elk met hun eigen, specifieke karakter. Ze zijn individueel te boeken, maar ook in combinatie met elkaar. Omdat wij een concertlocatie zijn, hebben wij alle technische materialen in huis en zijn de technici bij ons in dienst. Ons vaste team horecamedewerkers werkt altijd heel fijn samen met onze vaste externe cateraar Vineyard Catering, maar ook een andere cateraar van jouw voorkeur is hier welkom. Kom eens kijken in onze prachtige evenementenlocatie voor jouw congres, presentatie, show, feest of diner van 75 tot 1.150 personen.
Faciliteiten
Uitstekend voor
- 1-op-1 sessies
- Bedrijfsfeest
- Bedrijfsfestival
- Beurs
- Borrel
- Brainstormsessie
- Brunch
- Ceremonie
Algemene faciliteiten
- Auditorium
- Exclusief te huur
- Hotels op loopafstand
- Lift aanwezig voor alle verdiepingen
- Rolstoeltoegankelijk
- Rolstoeltoegankelijk toilet
Culinaire mogelijkheden
- Eigen catering mogelijk
- Externe cateraar mogelijk
- Private dining mogelijk
Duurzaamheid
- Energieneutraal
- Ledverlichting
- Lokale catering
- Plastic, papier en glas wordt apart ingezameld
- Warmte-terugwinning-systeem (WTW)
- Zonnepanelen
Technische faciliteiten
- Basis AV-set
- Bekabeld internet mogelijk
- Led verlichting in gewenste kleur
- Professioneel licht
- Technisch expert op locatie
- WiFi
Entertainment
- Band toegestaan
- Complete DJ set aanwezig
- DJ toegestaan
- Feest binnen mogelijk tot 00:00
- Niet beschikbaar:Feest buiten mogelijk
- Niet beschikbaar:Geldt er een geluidslimiet?
- Microfoons aanwezig
- Podium aanwezig
Overige faciliteiten
- Aanmeren op locatie mogelijk
- Niet beschikbaar:Auto's kunnen naar binnen
- Bereikbaar per watertaxi
- Eigen parkeergelegenheid - 6 parkeerplaatsen aanwezig op de locatie
- Honden toegestaan
- Hotels in de buurt op 1 minuten loopafstand
- Niet beschikbaar:Laadpalen voor elektrische auto’s
- Niet beschikbaar:Mobiele laadpalen beschikbaar op aanvraag
Binnenruimtes
Beoordelingen
Er zijn nog geen beoordelingen voor deze locatie. Wees de eerste die een beoordeling plaatst als je ervaring heb met deze locatie.
Locatie en omgeving
Vraag & antwoord
Hier vind je praktische informatie over de locatie.