Grote Kerk Den Haag
- Lage und UmgebungStadtzentrum & Urban gelegen
- Kapazität8-1650 Personen
- AmbienteKlassisch & Romantisch
- 4 Räume
Teil von
Über
De Grote Kerk Den Haag: de unieke locatie voor jouw evenement
Midden in het historische hart van Den Haag vind je de Grote Kerk Den Haag. Een evenementenlocatie die zich perfect leent voor congressen, exposities, culinaire evenementen en festivals. Een locatie die imponeert door zijn grootsheid, maar tegelijkertijd veel warmte en sfeer uitstraalt. Die combinatie maakt dat de Grote Kerk Den Haag al jarenlang de unieke locatie is voor menig evenement. Van bedrijfsfeest tot silent disco en van bierfestival tot feestelijk diner. Al ruim 40 jaar doet onze locatie menig bezoeker even met zijn ogen knipperen bij binnenkomst.
Een zee aan ruimte
De Grote Kerk Den Haag biedt verschillende ruimtes, faciliteiten en mogelijkheden om ook van jouw evenement een ongekend succes te maken. Maar liefst 2200m2 staat er op deze bijzondere locatie tot je beschikking. Een zee aan ruimte dus! En dat biedt ontzettend veel mogelijkheden voor evenementenorganisatoren. De Grote Kerk Den Haag behoort, samen met het Binnenhof, tot de oudste gebouwen van Den Haag. De historische ambiance voel je dan ook direct zodra je over de drempel stapt.
Unieke ambiance
De Grote Kerk Den Haag beschikt over drie verschillende ruimtes die zowel separaat als in combinatie met elkaar gebruikt kunnen worden. De Kerkzaal en het Hoogkoor liggen in elkaars verlengde en zijn gecombineerd heel goed geschikt als één grote evenementenruimte. Maar het Hoogkoor kan ook heel goed op zichzelf staand de sfeervolle en indrukwekkende ruimte zijn voor jouw toekomstige evenement. De prachtige Van Assendelftkapel ligt tegen de kerkzaal aan. Deze chique ruimte met intieme sfeer is met name geschikt voor kleinere gezelschappen voor onder meer vergaderingen, zakenlunches, bijzondere ontvangsten, presentaties, recepties en diners.
Onze deuren staan voor je open!
Einrichtungen
Geeignet für
- 21 Dinner-Party (21. Geburtstag)
- Abendessen
- Ausstellung
- Babyparty (nach der Geburt)
- Babyshower
- Beförderungsparty
- Besprechung
- Brainstorming-Session
Allgemeine Einrichtungen
- Außenbereich(e)
- Exklusiv mietbar
- Hotels in Fußnähe
- Rollstuhlgerecht
- Rollstuhlgerechtes WC
- Terrasse
Kulinarische Optionen
- Externer Caterer möglich
- Foodtrucks möglich
- Private Dining möglich
Nachhaltigkeit
- Erdgasfrei
- Lebensmittelverschwendung wird vermieden
- Lokales Catering
- Mülltrennung
- Saisonale Verpflegung
Technische Einrichtungen
- Basis AV-System
- Externer AV-Experte möglich
- Glasfaserinternet
- Kabelgebundener Internetzugang möglich
- LED-Beleuchtung nach farblichem Wunsch
- Plug and Play
- Professionelle Beleuchtung
- Technischer Experte vor Ort
Unterhaltung
- Band erlaubt
- Bühne vorhanden
- DJ erlaubt
- DJ-Pult verfügbar
- Hintergrundmusik draußen erlaubt bis 23:00
- Lärmschutzgrenze
- Mikrofone verfügbar
- Party draußen möglich bis 23:00
Weitere Einrichtungen
- Nicht verfügbar:Anlegen vor Ort möglich
- Autos können einfahren
- Nicht verfügbar:Erreichbar mit dem Wassertaxi
- Hunde erlaubt
- Nicht verfügbar:Ladestationen für Elektroautos
- Nicht verfügbar:Lastwagen können einfahren
- Mobile Ladestationen verfügbar auf Anfrage
- Nahegelegene Hotels in 1 Minuten Fußweg
Dateien
Innenbereiche
Bewertungen
Es gibt noch keine Bewertungen für diese Location. Seien Sie der Erste, der eine Bewertung abgibt, wenn Sie Erfahrung mit dieser Location haben.