Grote Kerk Den Haag
- Loctie en omgevingHartje centrum & Stedelijk gelegen
- Capaciteit8-1650 personen
- Sfeer en uitstralingKlassiek & Romantisch
- 4 ruimtes
Onderdeel van
Over
De Grote Kerk Den Haag: de unieke locatie voor jouw evenement
Midden in het historische hart van Den Haag vind je de Grote Kerk Den Haag. Een evenementenlocatie die zich perfect leent voor congressen, exposities, culinaire evenementen en festivals. Een locatie die imponeert door zijn grootsheid, maar tegelijkertijd veel warmte en sfeer uitstraalt. Die combinatie maakt dat de Grote Kerk Den Haag al jarenlang de unieke locatie is voor menig evenement. Van bedrijfsfeest tot silent disco en van bierfestival tot feestelijk diner. Al ruim 40 jaar doet onze locatie menig bezoeker even met zijn ogen knipperen bij binnenkomst.
Een zee aan ruimte
De Grote Kerk Den Haag biedt verschillende ruimtes, faciliteiten en mogelijkheden om ook van jouw evenement een ongekend succes te maken. Maar liefst 2200m2 staat er op deze bijzondere locatie tot je beschikking. Een zee aan ruimte dus! En dat biedt ontzettend veel mogelijkheden voor evenementenorganisatoren. De Grote Kerk Den Haag behoort, samen met het Binnenhof, tot de oudste gebouwen van Den Haag. De historische ambiance voel je dan ook direct zodra je over de drempel stapt.
Unieke ambiance
De Grote Kerk Den Haag beschikt over drie verschillende ruimtes die zowel separaat als in combinatie met elkaar gebruikt kunnen worden. De Kerkzaal en het Hoogkoor liggen in elkaars verlengde en zijn gecombineerd heel goed geschikt als één grote evenementenruimte. Maar het Hoogkoor kan ook heel goed op zichzelf staand de sfeervolle en indrukwekkende ruimte zijn voor jouw toekomstige evenement. De prachtige Van Assendelftkapel ligt tegen de kerkzaal aan. Deze chique ruimte met intieme sfeer is met name geschikt voor kleinere gezelschappen voor onder meer vergaderingen, zakenlunches, bijzondere ontvangsten, presentaties, recepties en diners.
Onze deuren staan voor je open!
Faciliteiten
Uitstekend voor
- 1-op-1 sessies
- 21 diner
- Babyborrel
- Babyshower
- Bedrijfsfeest
- Bedrijfsfestival
- Beurs
- Borrel
Algemene faciliteiten
- Buitenruimte(n)
- Exclusief te huur
- Hotels op loopafstand
- Rolstoeltoegankelijk
- Rolstoeltoegankelijk toilet
- Terras
Culinaire mogelijkheden
- Externe cateraar mogelijk
- Foodtrucks mogelijk
- Private dining mogelijk
Duurzaamheid
- Aardgasvrij
- Lokale catering
- Plastic, papier en glas wordt apart ingezameld
- Seizoensgebonden catering
- Voedselverspilling wordt tegengegaan
Technische faciliteiten
- Basis AV-set
- Bekabeld internet mogelijk
- Externe AV-specialist mogelijk
- Glasvezelinternet
- Led verlichting in gewenste kleur
- Plug & play
- Professioneel licht
- Technisch expert op locatie
Entertainment
- Achtergrondmuziek buiten toegestaan tot 23:00
- Band toegestaan
- Complete DJ set aanwezig
- DJ booth aanwezig
- DJ toegestaan
- Feest binnen mogelijk tot 23:00
- Feest buiten mogelijk tot 23:00
- Geluidslimiet
Overige faciliteiten
- Niet beschikbaar:Aanmeren op locatie mogelijk
- Auto's kunnen naar binnen
- Niet beschikbaar:Bereikbaar per watertaxi
- Niet beschikbaar:Eigen parkeergelegenheid
- Honden toegestaan
- Hotels in de buurt op 1 minuten loopafstand
- Niet beschikbaar:Laadpalen voor elektrische auto’s
- Mobiele laadpalen beschikbaar op aanvraag
Bestanden
Binnenruimtes
Beoordelingen
Er zijn nog geen beoordelingen voor deze locatie. Wees de eerste die een beoordeling plaatst als je ervaring heb met deze locatie.
Locatie en omgeving
Vraag & antwoord
Hier vind je praktische informatie over de locatie.